sobota, 17 sierpnia 2013

Na początku chciałam was gorąco powitać więc witajcie. xd
Wiem że powinien znaleźć się tutaj rozdział ale nie było mnie przez kilka dni ponieważ pojechałam pod namiotem, jutro też mnie cały dzień nie będzie, w poniedziałek pewnie nie będę miała czasu więc rozdział pojawi się we wtorek lub środę najwyżej;>
Ale specialnie dla was nowy bohater a raczej bohaterka;)
Czy przez nią zepsuje się coś w One Direction? Czy będzie chciała stać się sławna przez wykorzystanie naiwnego i zagubionego chłopaka aby zbliżyć się do reszty przystojnych chłopców z zespołu? Może naprawdę się zakocha... A może jednak to będzie przelotna znajomość... Wiadomo jednak że trochę namiesza w życiu chłopców i Diany..
To się okaże już wkrótce.;>
A i chciałam wam podziękować za tyle odwiedzin i komentarzy choć wiem że mogło by być więcej ale i tak dziękuje tym co poświęcają chwilę aby napisać swoją opinię <3
A i proszę aby niejaka Alice Moore podała mi swój email! xd;*
To mój twiterr @Diana_Styless jeżeli masz jakieś pytania pisz;*
Do do zobaczenia;*


Abigail Greese- dwudziestojednolatka która z zawodu jest makijażystką.
Obecnie poszukuje pracy. Lubi spędzać czas na zakupach i imprezowaniu.
Po rozstaniu ze swoim byłym chłopakiem poszła na imprezę gdzie poznała Nialla Horana. 
Wiedząc że pochodzi ze sławnego zespołu postanowiła się z nim ,,zaprzyjaźnić,,.

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać dalszych losów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , napisze na 100 % ale dopiero w poniedzialek jak wroce bo teraz jestem w zakopanym i pisze z telefonu . Do poniedzialku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodam we wtorek, a najpóźniej w środę. Już jest piątek i nic. -,-

    OdpowiedzUsuń